2009. április 28., kedd

Elmúlt napok fejleménye

Hogy mik is történtek az elmúlt pár napban?
Az elmúlt héten csütörtökön, épen és egészségben megkapta Bertók Zoli a levelet :))) ( a nagy kő leesett) kicsit fellélegeztem.

Vasárnap Au-s tali a Városligetben, megint rengetegen voltunk. Egy volt a baj, hogy nagyon fújt a szél. Jó volt beszélgetni olyan emberkékkel akiknek hasonlóak a terveik. Tittára feltöltött :)

Hétfőn (tegnap) Skype-on beszéltem B. Zolival és azt mondta, hogy az anyag amit küldtem jó... éééééssssss el lehet indítani a szakma elismerést. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Én kiakadtam mint a nemtudommi vagy valami vagy ha más nem akkor az tuti ..... :DDDDD NAGYON ÖRÜLÖÖÖKKK :D

Mivel képet is kell küldenem a kritérium: a kép háttere ne legyen mintás, szabadtéri kép legyen, lehetőleg egyszínű fal előtt. No de mivel Édesanyámék házikója erősen "pink" színű, így idétlen lenne sztem ilyen háttérrel a kép. Jött az ötlet, h valahol megállunk angol órára menet Viviennel. Így is volt, megláttuk a PENNY market-et és az oldalánál elkezdtünk fotózkodni :D ( érdekes szitu volt mit ne mondjak, emberek jöttek mentek, és közben furcsán néztek ránk :D), de olyan erősen fújt a szél, hogy szinte alig lettek jó képek, mert a hajam keresztben állt a fejemen :DDD

A mai napon pedig postára adtam a születési anyakönyvi kivonatomat, meg egy két papírt :) Remélem ez is gond nélkül megérkezik. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése