2009. november 22., vasárnap

hogy is mondjam



Offolom ám az Ausztrál témát rendesen :)
De tanulom az angolt, mert ugyibáár 6-os IELTS kell nekem.

Lényeg most, legalább is számomra, hogy ez a Csájééé máá megint nyert... :D Kész vagyok tőle :)(nemhiába tiszta anyja :D)

Képet még nem tudok mutatni, csak írni pár sort. Tegnap November 21-én Gyöngyösön volt megrendezve az Utánpótlás Magyar Bajnokság. Ez azt jelenti, hogy jövőre indulhat a Diák Olimpián. :) Kemény 7 ellenfele volt, egyenes kieséssel játszották le, mert sokan voltak, és gyönyörűen játszotta végig. :) Olyan büffke vagyok rá!!! Mivel nem tudtam elmenni, mert miért is ne szalagavató bál volt , és hát milyen a fodrászok sorsa... no mind1 evvvan, szóval az edző (sempai) mesélte, hogy Vivien nagyon sokat fejlődött, nyugodtabb, pontosabb ecccóval kezd ésszel küzdeni :))

3 megjegyzés: